czwartek, 21 lipca 2016

ROSEGAL DODATKI

Sklep internetowy Rosegal to nie tylko ubrania, biżuteria i dodatki. 
Można tam znaleźć dział Home, w którym jest wiele ciekawych dodatków  do domu. 
Ja znalazłam tam wiele ciekawych poszewek i miałam problem z wybraniem tej, która najbardziej by mi odpowiadała. 
Również jest dostępny szeroki wybór naklejek na ścianę.  


Jeśli chodzi o poszewkę na poduszkę to wybrałam z moim ulubionym motywem w czaszki. 
Jestem bardzo zachwycona jakością materiału z jakiego jest wykonana.  
Spodziewałam się bowiem czegoś gorszego jakościowo. 
Jedynym minusem dla mnie jest to, że otwór przez, który wkłada się poduszkę mógłby być większy, na całą długość poszewki. 
Ja zastanawiam się czy zamówić sobie jeszcze dwie poszewki. 



Naklejki na ścianę postanowiłam wybrać do pokoju dziecięcego. 
Długo się zastanawiałam nad wyborem jednak padło na mapę świata.  
Naklejki bardzo łatwo nakleja się na ścianę. 
Kiedy naklejkę oderwie się ze ściany nie odrywa się jej z farbą. 
Mam nadzieje, że długo posłuży jako ozdoba. 


Poszewki- KLIK
Naklejki- KLIK

8 komentarzy:

  1. Super ta mapa! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mapa wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny post z rzędu, w którym błędy ortograficzne i stylistyczne aż bolą. Jak nie umiesz pisać to nie pisz nic. Farbom - umarłam. Ha ha ha... Blogerka modowa od siedmiu boleści.

    OdpowiedzUsuń