niedziela, 6 marca 2016

STRÓJ 264 ROSEGAL

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   
BANGGOOD

Parę dni temu przyszła do mnie przesyłka z internetowego sklepu  Rosegal.
Marynarka jest dostępna w rozmiarach od XS do XXL.
Ja zamówiłam w rozmiarze S i bałam się, że będzie za mała, ale myślę, że jest odpowiednia.  
Można ją zakupić tylko w kolorze czarnym.
Jest zapinana na złote guziki.
Na rękawach i ramieniu również są złote guziki.

Marynarka Rosegal= KLIK
Bluzka w kwiaty- Allegro
Spodnie- Prezent
Buty- CCC 









Marynarka Rosegal= KLIK
Bluzka w kwiaty- Allegro
Spodnie- Prezent
Buty- CCC 
184

5 komentarzy:

  1. Śliczna marynarka, a te buty po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta marynarka! Leży na Tobie idealnie :-) Bardzo mi się podobają takie dłuższe modele :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń