poniedziałek, 21 marca 2016

Arkana-Krem intensywnie nawilżający

 O FIRMIE KOSMETYCZNEJ

Arkana – polska nowoczesna marka kosmetyków profesjonalnych. 
W swoich działaniach podąża za najnowszymi trendami biochemiczno-fizjologicznymi w kosmetologii, których celem jest autentyczna odnowa skóry.  
Arkana działa dwutorowo: chroni przed zaburzeniami wywołanymi czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz zapobiega procesom starzenia się na poziomie molekularnym - początkowym etapie destrukcji komórek skóry.  
Arkana stosuje najnowsze składniki aktywne w swoich produktach. 
Odkrycia naukowe w medycynie i kosmetologii nadają pielęgnacji Arkana nie tylko rolę kosmetyczną, ale również naprawczą dzięki biomimetycznym właściwościom substancji aktywnych.

Arkana koncentruje się na indywidualnych potrzebach skóry, dzięki temu możemy poprawić jej kondycję, zapobiec zmianom i dostarczyć naszej skórze tego, czego naprawdę potrzebuje. 
Arkana to produkty dla klientów wymagających, którzy cenią sobie skuteczność oferowanych zabiegów i kosmetyków. 
Wysokie stężenie substancji aktywnych gwarantuje produkt o najwyższej skuteczności w przystępnej cenie.

OD PRODUCENTA 

Bogaty krem nawilżający rekomendowany do intensywnej pielęgnacji nocnej 
skóry suchej i bardzo suchej.
Unikalna formuła składników aktywnych zwiększa poziom wody 
w komórkach skóry oraz zapobiega wysuszeniu.

Skład: 
AQUA, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, ISOAMYL COCOATE, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, CETEARYL ALCOHOL, ISOSORBIDE DICAPRYLATE, DECYL COCOATE, GLYCERIN, OLEA EUROPEA ( OLIVE) FRUIT OIL,  HYDROGENATED OLIVE OIL,  OLIVE OIL UNSAPONIFIABLES,  CETYL PALMITATE, SORBITAN PALMITATE, SORBITAN OLEATE, TOCOPHERYL ACETATE, CETEARYL OLIVATE, SORBITAN OLIVATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE,  XANTHAN GUM, HYDROLYZED GLYCOSAMINOGLYCANS, HYALURONIC ACID BENZYL ALCOHOL, DEHYDROACETIC ACID, PARFUM, CITRAL, HEXYL CINNAMAL, LIMONENE, LINALOOL, CI 42090

 Cena kremu w opakowaniu 50ml wynosi około 85zł.


 Krem kupiłam wraz z zawartością grudniowego pudełka Joy Box. 
Do przetestowania było 10ml. 
Niestety ja mam cerę mieszaną więc kosmetyk musiałam dać do przetestowania znajomej, 
która ma cerę suchą.  
Krem posiada gęsta konsystencję, co jest zaletom jeśli chodzi o tego typu produkt.
 Niestety ma dziwny, niezbyt przyjemny zapach. 
 Nawilża, ale długo się wchłania.  
Twarz jest po nim świecąca i wydaje się być tłusta. 
Jak na taką małą ilość to nawet bardzo wydajny. 
Produkt nie jest wart tej ceny. 


 

 
 


8 komentarzy:

  1. nie słyszałam nic o tej firmie, ale wygląda zachęcająco ;) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o nim, ale skoro długo się wchłania i twarz wygląda n tłustą to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wygląda za ciekawie a tak dobrze działa :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś chyba słyszałam o tej firmie, ale nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten zapach mógłby mnie trochę zrazić. nie miałam niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele dobrych opinii słyszę o Arkana ale tego kremu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń