piątek, 11 grudnia 2015

BEAUTY FACE KOLAGENOWA MASECZKA Z CZEKOLADA

Jestem zwolenniczka stosowania maseczek.
Do dzisiejszego dnia były to maseczki w formie kremu. 
Dostałam od sklepu Beautyface kilka maseczek do przetestowania. 
Dzisiaj chciałam Wam przedstawić recenzje jednej z nich. 

Silnie odżywiająca i regenerująca kolagenowa maska z czekoladą

 Maska BeautyFace to gotowy profesjonalny zabieg na twarz, stworzony na bazie naturalnego kolagenu. Dzięki nowoczesnej technologi, substancje aktywne zawarte w masce działają silniej niż w tradycyjnych maseczkach. Każde opakowanie składa się z gotowego hydrożelowego płata, zatopionego w aktywnym serum, zawierającym czysty kolagen o cząsteczce 3 tysiące razy mniejszej od zwykłego kolagenu, co sprawia że jest znacznie efektowniej wchłaniany. Hydrożelowy płat spełnia rolę filtru, który pozwala składnikom zawartym w serum działać silniej i wnikać w głębokie warstwy skóry. Naturalny kolagen zawarty w maskach BeautyFace jest najbardziej zbliżony do białka komórek ludzkiej skóry, dlatego jest doskonale przyswajany i w rewolucyjny sposób wypełnia ubytki kolagenu, których produkcja zmniejsza się po 25 roku życia, a także stymuluje komórki do odbudowy. Eliminuje zmarszczki, głęboko nawilża i regeneruje skórę, ujędrnia i uelastycznia, wygładza, poprawia koloryt i mikro cyrkulację. Efekty działania maski widoczne są już po pierwszym użyciu, a pełen cykl 5 zabiegów sprawi, że skóra stanie się odmłodzona i zregenerowana na długi czas.

-Dokładnie oczyść twarz. W celu dokładniejszego oczyszczenia i pozbycia się martwego naskórka wykonaj peeling skóry.
-Maskę w opakowaniu umieść na ok. 20-30 sekund w gorącej ale nie wrzącej wodzie. 
-Otwórz opakowanie i dokładnie zanurz maskę w płynie. Na złuszczoną i odtłuszczoną skórę twarzy wmasuj płyn znajdujący się w opakowaniu a następnie nałóż płat. 
-Nałóż maskę na twarz i trzymaj dobrze przylegającą przez minimum 30 minut. Jeśli w opakowaniu pozostał jeszcze płyn wklep go po zdjęciu maski w skórę. Dopiero, gdy preparat całkowicie się wchłonie możesz zastosować krem.

 BeautyFace - silnie odżywiająca i regenerująca kolagenowa maska z czekoladą.
Przeznaczenie : skóra w każdym wieku, przesuszona, matowa, szorstka, odwodniona, zmęczona, pozbawiona blasku i kolorytu, z brakami witamin i minerałów, wymagająca szybkiego i silnego odżywienia, regeneracji oraz poprawy wyglądu.
Działanie: błyskawicznie regeneruje i odżywia skórę, uzupełnia niedobory witamin, minerałów i substancji odżywczych, silnie nawilża głębokie warstwy skóry, wygładza, ujędrnia i uelastycznia, poprawia koloryt i wyrównuje przebarwienia, koi podrażnienia, odpręża i relaksuje. Nawet bardzo zaniedbana i zniszczona skóra odzyska świeżość i zdrowy wygląd. 
Składniki aktywne: naturalny kolagen morski, ekstrakt z czekolady, masło kakaowe i shea, kwas hialuronowy, ekstrakt z lukrecji, silna dawka witamin i minerałów, olejek różany, alantolina i gliceryna przeciwdziała wiotczeniu. Wygładza skórę oraz łagodzi podrażnienia, poprawia koloryt skóry i wyrównuje przebarwienia.

MASKA JEST  DOSTĘPNĄ TUTAJ 




MOJA OPINIA 
Od samego początku kiedy dostałam do przetestowania maseczkę, byłam ciekawa jej działania.
Chociaż nie za bardzo wierzyłam w jakieś poprawy.
Bardzo zdziwiłam się  kiedy okazało się, że już po pierwszym użyciu są widoczne efekty. 
Po oczyszczeniu twarzy tak jak było napisane w zaleceniu, nałożyłam maseczkę na twarz.  
Trochę okazała się za duża, ale jakoś sobie poradziłam z jej nałożeniem. 
Żeby maseczka mi nie zjechała z twarzy dla bezpieczeństwa przez 30 minut leżałam na tapczanie. 
Po zdjęciu maseczki czułam się zrelaksowana. 
Jak już pisałam wcześniej efekty było widać po pierwszym razie. 
Skóra stała się miękka i przyjemna w dotyku, napięta i gładka, nawilżona i odżywiona. 
Przebarwienia na twarzy stały się mniej widoczne. 
Twarz stal się bardziej wypoczęta i zrelaksowana. 
Wydaje mi się, że maseczka  była by idealna dla osób zmęczonych po całym dniu pracy lub dla mam które po całym dniu zajmowania się swoimi pociechami chcą się trochę zrelaksować, wypocząć. 
 Zapomniałabym napisać, że maseczka ma bardzo ładny zapach.  

6 komentarzy:

  1. ale ślicznie w niej wyglądasz:)
    a tak serio to bardzo lubię te maski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że już po pierwszym użyciu widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wygląda trochę przerażająco :D super ze działa ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z czekolady? hah ciekawy produkt, ale kolor to ma świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo super, idealnie dopasowana do twarzy

    OdpowiedzUsuń