piątek, 21 lutego 2014

STRÓJ 115

Ostatnio dość rzadko wrzucam posty, ale to tylko dlatego, że Edzio jest chory, a na dodatek ja się zaraziłam chorobą od niego. 
Mam nadzieje, że szybko wyzdrowiejemy. 
W sumie z Edziem to już znacznie lepiej niż parę dni temu. 
Natomiast ja dopiero dziś zaczęłam się, źle czuć. 

Dziś pokażę wam parę zdjęć z wczorajszego dnia. 
Część jest z przed wyjazdu na zakupy, a część po powrocie z zakupów. 
Niestety zdjęć jest mało. 
Za późno dostrzegłam, że bateria jest prawie rozładowana i większość zdjęć wyszła naświetlona.:-/





Płaszcz- Next (allegro)
Buty-CCC 

30 komentarzy:

  1. piękny jest ten płaszcz, bardzo podobają mi się rajstopy, lubię takie wzorzyste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba płaszczyk :) Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz - promieniejesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny płaszczyk:) i rajtki mają świetny wzorek:) wracajcie do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrowia! ładny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyglądasz ! Dużo zdrówka dla Ciebie i maluszka !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rajstopy :) zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy płaszczyk. Świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny płaszczyk! Wracaj do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia dla Ciebie i dla Edzia :) ładniutki płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję wszystkim za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszczyk...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana to ty szybko zmykaj pod koc i zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szybkiego powrotu do zdrowia! śliczny płaszczyk, na pewno sprawdzi się w niejednej stylizacji. :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie. A

    OdpowiedzUsuń
  17. super płaszcz :)
    dużo zdrówka dla Ciebie i Edzia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydajesz się być przesympatyczną osobą :-) zdrówka wam życzę
    Ania W.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale fajny jest ten płaszczyk :) dużo zdrówka życzę :):*

    OdpowiedzUsuń