środa, 23 stycznia 2013

KOTLETY MIELONE Z PIECZARKAMI

KOTLETY MIELONE Z PIECZARKAMI

SKŁADNIKI 
-500g mielonej wieprzowiny,
-100g pieczarek,
-1/2 pęczku zielonej pietruszki, 
-1 cebula,
-1 czerstwa bułka,
-1 jajko,
-40g tartej bułki, 
-sól i pieprz, 
-tłuszcz do smażenia. 

SPOSÓB WYKONANIA 
Do mięsa dodać obrane i posiekane pieczarki, namoczoną w mleku i odciśniętą bułkę, drobno pokrojoną pietruszkę, posiekania i zrumienioną cebulę, jajko, sól, pieprz i dokładnie wyrobić. 
Formować owalne kotlety, obtoczyć w tartej bułce i smażyć po 5-8 minut z każdej strony. 


SMACZNEGO!!!
 
Przepis pochodzi z książki kucharskiej "Kuchnia Polska"

20 komentarzy:

  1. A ja tu głodna siedzę :( Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszytko fajnie wygląda, ale ja jestem wegetarianką. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh, a ja na diecie.
    http://kamdipisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm, smacznie prezentuje się ten obiadek. Dawno nie jadłam mielonych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mięsa nie jadam, ale warzywka i ziemniaczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chętnie nie jadła mięsa, ale mam strasznie słabą silną wolę.
      Zawsze sobie mówiłam jak skończę 15 lat przestanę jeść mięso potem 20 lat potem 25 teraz daje sobie czas do 30. Zobaczymy jak to będzie.

      Usuń
    2. A po co takie postanowienie? Ludzki organizm nie jest roślinożerny. A może idzie Wam o dobro zwierząt? Bo są maltretowane w rzeźniach? A buciki skórzane to się nosi. Rękawiczki skórzane - a jakże. Torebki skórzane - obowiązkowo. Pani Palinka ma nawet skórzane spodnie - jeśli dobrze widzę na jej blogu. Może futrzany kołnierzyk do kompletu? Sądzicie, że te zwierzęta, które na sobie nosicie, cierpiały mniej od tych, których nie chcecie jeść?

      Usuń
    3. Nigdy nie miałam i nie będę mieć skórzanych butów,torebki spodni, pasków i td:. Nigdy też nie miałam i nie będę mieć prawdziwego futra. Mi do szczęścia takie rzeczy nie są potrzebne. Wręcz przeciwnie. Uważam, że futra i skóry lepiej wyglądają na zwierzętach. Zastanawiam się po co komu futro, które kiedyś mole zjedzą.

      Usuń
    4. W takim razie to dobrze o Tobie świadczy. Wkurza mnie po prostu jak wegetarianie pieprzą, że robią to dla zwierząt, stojąc przede mną w skórzanych butach a w ręku trzymając skórzaną torbę. Pozdrawiam i życzę Ci wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    5. Tylko na szczęście nie wszyscy wegetarianie tacy są. Również pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

      Usuń
  6. Ja robię z mięsem indyczym. Z pieczarkami albo ze szpinakiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę z mięsem indyczym lub z kurczaka, ale ostatnio tyle drobiu jadłam, że w końcu się znudził.

      Usuń
  7. Mmmm... Musiało być smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda pysznie! :D

    Kelka - www.wlosomaniaczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. smacznie wyglądają, muszę spróbować ;)) zostałaś nominowana, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakże smakowicie to wygląda :) mmmm musze spróbowac ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń