poniedziałek, 12 listopada 2012

SOBOTNI ZAKUP

Zawsze co sobotę lub niedzielę jeżdżę se swoją rodzinką do rodziców.
Niedawno otwarto tam nowy sklep "Chińskie centrum handlowe".
Powiem wam, że jestem pod wielkim wrażeniem wielkości tego sklepu.
W pierwszym momencie wydaje się jakby wchodziło się do marketu.
Bardzo wielki wybór ubrań i ceny przystępne. 
Poszłam tam z myślą by coś kupić ładnego synkowi, ale niestety dla takich małych dzieci nie mieli ubranek.
Więc chociaż sobie postanowiłam kupić sweterek za 35,40zł.
Mieli też spory wybór nawet ładnych butów, ale ich zapach niestety zniechęcił mnie do ich zakupu. 
Dziś zajrzałam do szafy i wyobraźcie sobie, że na zimę mam tylko trzy swetry.
Chyba będę musiała dokonać większych zakupów przed zimą. 





7 komentarzy:

  1. piękny sweterek,
    ja czasami jeżdżę u siebie do Mielca, tam naprawdę jest wielki moloch a ceny niziutkie

    gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z pewnością w nim nie zmarzniesz :)
    fajny blog, będę zaglądać :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny sweterek:) lubię kolor szary:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te chińskie sklepy, tam zawsze jest tak kolorowo i pstrokato, a jak każda kobieta uwielbiam to. Prawdziwa ze mnie sroczka.
    świetny kupiłaś ten sweterek, bardzo podoba mi się jego wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajy sweterek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń